Nisan 14, 2012

V9 Portalından Kurtulun (Programsız) Kesin Çözüm


V9 Web siteleri portalını kaldırmanız için yapılması gerekenler;
Masa üstündeki internet explorer,google chrome, firefox (hangi tarayıcıya bulaşmışsa)  sağ tıklayın özellikler'i seçin.

Hedef yazanın yerindeki “C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe” dan sonra yazılanları silin.

Görev çubuğundan çalıştırdığında aynısını yapıyorsa. Silin ve tekrar görev çubuğuna ekleyin.

program ekle kaldırdan V9 Toolbarı kaldırın. Son Olarak 



C:\Prograf Files\V9  klasörünü kaldırın. 

Windows 7 kullanıcısı iseniz ve görev çubuğunda tarayıcınızın simgesi varsa;

- Simgeye sağ tıklayın
- Açılan menüde tarayıcı ismine sağ tıklayın > Özellikler tıklayın.
- Sonra yukarıdaki gibi hedef kısmının en sonundaki adresi silin.





.exe" den önceki kısımı ellemeyin, sadece sarı ile işaretli kısmı silin. 



w7 işletim sisteminde görev çubuğundaki kısa yolu ayarlama


Yukarıdaki yöntemleri kullanıp hala v9 portalında kurtulamayanlar için aşağıdaki çözüm yollarını denesinler;

Yöntem 1

İnternet Explorer İçin;

1 – Masaüstünüzde bulunan İnternet explorer simgesine sağ tıklayın
2 – Özeliikleri seçin
3 – Hedef sekmesindeki ””C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe”www.v9.com/gls/gls_1327422345_716708” kısmı
4 – ”C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe”www.google.com.tr‘‘ olarak değiştirin

Google Chrome İçin;

1 – Masaüstünüzde bulunan Google Chrome simgesine sağ tıklayın
2 – Özeliikleri seçin
3 – Hedef sekmesindeki ”C:\Users\Aperox\AppData\Local\Google\Chrome\Applica tion\chrome.exe www.v9.com/gls/gls_1327422345_716708” kısmı
4 – ”C:\Users\Ben\AppData\Local\Google\Chrome\Applicati on\chrome.exewww.google.com.tr‘‘ olarak değiştirin

Not: Ben yazan yeri siz kendi bilgisayarınızın adını yazın. 

Aynı işlemi Mozilla içinde yapabilirsiniz

Yöntem 2

(Mozilla) Araç simgesine tıklayıp ordan seçenekler Temel Bilgiler sekmesinde Ana sayfa bölümüne gidip:
Şu sayfaları aç seçeneğini seçin ve metin kutusuna “www.google.com.tr” yazın

Yapamadığınız bir şey olursa buradan belirtin yardımcı olmaya çalışırım. İsteyen İletişim bölümünden bana mail adreslerini iletebilir daha kolay yardımcı olabilirim.


v9 portalindan kurtulma, V9 Toolbar, V9 Toolbar kaldırma, V9 Toolbar nasıl kaldırılır, V9 Toolbardan kurtulma, v9 web portalı silme, v9 web portalı tolbar silme, v9 web portalı virüs, v9 portalindan nasil kurtulurum,

37 yorum :

Bilgisayarınıza USB Secure & Active ' i kurmanızı öneriyorum, Hem V9 hemde diğer bütün istenmeyen sayfa ve REKLAM'ları tespid edip otomatik düzeltiyor. Yeni kurduğunuz programlarıda denetlediğinden Reklam bulaşma korkusu olmadan bilgisayarda rahat bir ortam sağlanıyor..
> http://www.tamindir.com/usb-secure-active/

heryerde öyle yazıyor ama bende kısayola basınca v9 sitesinin linki çıkmıyor.

Gerekli işlemleri yaptıktan sonra çıkmayacaktır. Bu problemi bende yaşadım yukarıdakileri uyguladıktan sonra bütün sorun çözüldü.

arkadaşlar bende yukarıdaki işlemleri yapmaya çalıştım ama bende hepsi düzgün ,yukarıdaki hataları vermediği halde v 9 dan kurtulamadım__???

Bu sorunu bende yaşadım ve bu yöntemle kurtuldum. Siz nasıl yapamadınız anlamadım :/

Bu yorum yazar tarafından silindi.

arkadaşlar aynı sorun bendede var ama özelliklerde sağa tıklayıp kısayolu açınca herşey düzgün çıkıyor v9 tam bi bela lütfen yardımcı olun

@djdanger98 Program ekle kaldırdan da toolbar'ı kaldırmayı dene.

hepsini deneyip yine de olmadıysa chrome-ayarlar-kullanıcılardan bu kullanıcıyı sil deyin. ben öyle yaptım oldu.

ben de zaten exe den sonra bi şey yazmıyo.hem anasayfamı düzelttim ama yeni sekme acınca yine bu lanet cıkıyo 3saattir uğraşıyorum cıldırmak üzereyim

C klasöründen de sildiz mi ? Daha sonra program ekle kaldırdan .

v9 hedef klosorde gözukmuyo google crome da yeni sekmeye bastığım zaman bu lanet v9 web sitelerıne yönlendırıyo

ayrıca c de de gözukmuyo sildim go play diye bi programdan bulasmıstı

v9 toolbar daha çok program indirdiğinizde bulaşıyor ve bir dikkatsizlik yüzünden bu hale getiriyor. Konuya yeni çözüm yöntemi ekliyorum.

ben herseyi denedim anasayfada v9 çıkmıyor ama yeni sekme aç deyınce çıkıyor.yardımcı olursanız sevinirim.

İletişim kutunda bana mail adresinizi iletin size yardımcı olurum. Bu sorun bu yöntemlerle hallediliyor.

burda yazan bütün yöntemleri denedim olmadı. en sonunda chromu kaldırdım, sonra kayıt defterinden chromle ilgili tüm verileri sildim sonra chromu tekrar kurdum ve V9 kabusu kayboldu

Sorunu hala yaşayanlara mail olarak bunu paylaşmıştım. Kurduğunuz programda ask toolbar ve v9 portalı ekli olduğu için sisteminize bulaşıyor bunlar. program kurarken ekrana çıkan her şeyi kontrol etmenizde fayda var.

Bende explorer bulasmıs Nsıl kaldıracam bılmıyorum o kadar ugrastım burdakı yontemlerde ıse yaramıyor.. oFF ya

Yapılamayacak bir durum yok, En son çözüm v9'un bulaştığı tüm tarayıcıları silip tekrar yüklemek olacak

toolbar ekrana geldiğinde altta kaldır yazıyor orda anlatıyo nasıl kaldırılıcağı eklintilere gelin oradan kaldırılıyor(explorer,firefox) chorme da iste uzantılardan kaldırılıyor

Google chrome'un sağ üst köşesinde 'araçlar'a' ordanda 'uzantılara tıklayın ve uzantıları silin.ben oyle kurtldum.

yukardaki arkadaşın paylaştığı yöntem, programlardan kaldırma vesaire olmadı ama son arkadaşın paylaştığı şekilde araçlar - uzantılar kısmından kaldırarak ben de kurtuldum sonunda. herkese teşekkürler

arkadaşlar ıe nın kısayolundan bu işlemi yapmanız yetmez ayrıca regedit ten start page diye tek tek arayıp tamamını düzeltmeniz lazım

Chrome için https://chrome.google.com/extensions/detail/cnkhddihkmmiiclaipbaaelfojkmlkja?hl=en adresindeki eklentiyi yükleyin (Eklentiyi beğenmezseniz kaldırın) Sorun çözülecektir.

www.ecmain.blogspot.com

Özür dilerim eklentiyi kaldırınca v9 laneti geri geliyor. Kaldırmayın bu uzantıda google ı ekliyorsunuz, direk google a yönlendiriyor. Hem v9 kaldırsak yine bir yerden bulaşacak. Bu uzantıyı kullanmak en kalıcı çözüm bence.

Eklentiyi kur

yok kardeşim dediklerinin faydası olmuyor bendede portal sepeti var yönetim masasında yok kaldıramadım ve dediğin gibi sürekli siliyorum ve sürekli geri geliyor

Windows 8 kullanıyorum ben de bulaştı kaldıramıyorum her yolu denedim

bedde her şeyi denedim açıp kapatınca tekrar geliyor.

yukarıda anlatılan işlemleri yaptıktan sonra masaüstündeki simgeleri silip program files içerisinden tekrar masaüstüne kısayol atarsanız artık gelmeyecektir.

muhteşem teşekkürler yoksa artık format attıracaktım

"C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe" http://en.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=bnd&from=bnd&uid=WDCXWD5000BPVT-22HXZT3_WD-WX51E32Y5347Y5347&ts=1372283360 yazıyor google chrome kulanıyorum hangi kısmı silmem gerek. söylermisin.

Yorum Gönder


vk bilişim

Bloglama Zamanı'nda yayınlanacak yeni yazılar e-mail adresinize gelsin.


Google Arkadaşım Ol
Bloglama Zamanı
Bloglama Zamanı

Google+ paylaşımlarımı takip etmek için çevrelerinize ekleyin.